Bæredygtighed

Vi arbejder aktivt med at nedbringe vores miljøaftryk og sikre, at vores ressourcer bliver anvendt effektivt til gavn for mennesker og planet.

Sådan arbejder vi med FN’s verdensmål

Bæredygtighedsrapport 2019

 

Hos Compass Group har vi længe arbejdet målrettet med bæredygtighed inden for indkøb, produktion, servering og madspild. For os handler bæredygtighed om at tage ansvar. Ansvar for vores planet i forhold til de serviceydelser vi tilbyder inden for mad og rengøring, og ansvar for de mennesker, som får det hele til at køre rundt.

Vores kerneydelse spænder bredt i arbejdsområder. Det tager vi også højde for i vores bæredygtighedsinitiativer på såvel det operationelle plan såvel som på det globale plan i det strategiske arbejde med innovation og nytænkning. Vi gør en forskel i det daglige og der er handling bag vores ord.

FN's verdensmål

Hos Compass Group Danmark arbejder vi aktivt med FN’s verdensmål, som skal sikre en bæredygtig fremtid for alle.

Stop Food Waste

Madspild er et kæmpe problem, og det vil vi gerne gøre noget ved. Derfor arbejder vi hver dag på at begrænse madspild i alle led af vores forretning.

Vores mærkesager

Med vores mærkesager arbejder vi i Compass Group aktivt for at gøre en forskel og sikre, at flere mennesker trives i deres hverdag.

Få meget mere Compass Group

Med servicekoncepter inden for sund mad og velvære i hverdagen er vi hos Compass Group Danmark med til at gøre hverdagen enklere for en bred vifte af danske virksomheder.

Følg os på LinkedIn
Nyheder
Compass Group Danmark har opnået svanemærke-certificering på hele rengøringsservicen
”I dag markerer vi en milepæl på vores bæredygtige rejse. Vi har gjort meget i lang tid, og nu har vi fået en blåstempling på det. Jeg har det nemmeste job med at modtage certifikatet – men jeg er så hammerende stolt over vores team,” fastslår Zanne Burø, Managing Director Nothern Europe, og sender klapsalver efter teamet bag svanemærkningen.
Bravissimo, EATalien!
Hvorfor sparker den støvleformede nation benene væk under os, når det kommer til kogekunst og kærlighed? Vi sendte 17 madglade kolleger til Piemonte for at finde svaret, og Lasse Jensen tager dig her med på turen.
Sådan giver du dine medarbejdere en endnu bedre dag
Vi løfter serviceniveauet og giver dine medarbejdere en endnu bedre arbejdsdag og oplevelse ved hjælp af smarte knapper. Med et enkelt tryk får dine medarbejdere hurtig og effektiv hjælp, når kaffemaskinen driller, eller skraldespanden skal tømmes. Vi kalder det Service on Demand.