Compass Group Danmark sætter kurs mod toppen

Compass Group Danmark har for nyligt afsluttet sit finansår 2017/18 med gode resultater. De sidste års oprydning i forretningsgange, men også exit fra tabsgivende kontrakter, viser nu sit tydelige resultat. Nu tages næste skridt i planen. Vækst er målet.

Året 2017/18 har været godt for Compass Group Danmark. Det viser de finansielle resultater nu. Dermed er grundlaget lagt til at skabe vækst.

”Vi er godt tilfredse. De strategiske beslutninger, vi har taget gennem de seneste år, har været de rigtige for vores virksomhed. Vi har fundet vores ben og står nu stærkt til vækst.” siger administrerende direktør Zanne Burø.

Årets resultat bygger på nye kontrakter med en række danske og udenlandske virksomheder, såvel som genvundne og udvidede kontrakter.

Vi vil skabe Danmarks bedste arbejdspladser

Opskriften på vækst er ifølge Compass Group Danmark at skabe Danmarks bedste arbejdspladser – både for deres kunder, men også som arbejdsgiver. Fokus vil derfor være på at skabe nye muligheder på et marked, som er præget af, at der næsten er monopol på de store udbud.

”Vi skal tænke vækst i en bredere forstand end tidligere. Det handler om at kigge på innovation, og at være åben overfor en vifte af muligheder. Både i vores forretningsmodel og vores måde at se markedet på”, siger adm. direktør Zanne Burø.

Dette mål skal servicevirksomhedens mere end 2200 medarbejdere, i fællesskab, arbejde mod over de kommende år.

Fakta:

Compass Group Danmark er markedsledende leverandør af facility management services, food services og rengøring til en bred vifte af virksomheder i mange forskellige brancher. De opererer i dag under følgende brands: Eurest, Eurest Services, Chartwells og ESS. På landsplan har Compass Group Danmark i dag lidt over 2200 medarbejdere.

Compass Group Danmark er en del af Compass Group PLC, som har mere end 550.000 ansatte i over 50 lande verden over.

Læs hele regnskabet her:
Compass Group Danmark – Årsregnskab 2017/2018

Del:
Nyheder
Compass Group Danmark har opnået svanemærke-certificering på hele rengøringsservicen
”I dag markerer vi en milepæl på vores bæredygtige rejse. Vi har gjort meget i lang tid, og nu har vi fået en blåstempling på det. Jeg har det nemmeste job med at modtage certifikatet – men jeg er så hammerende stolt over vores team,” fastslår Zanne Burø, Managing Director Nothern Europe, og sender klapsalver efter teamet bag svanemærkningen.
Bravissimo, EATalien!
Hvorfor sparker den støvleformede nation benene væk under os, når det kommer til kogekunst og kærlighed? Vi sendte 17 madglade kolleger til Piemonte for at finde svaret, og Lasse Jensen tager dig her med på turen.
Sådan giver du dine medarbejdere en endnu bedre dag
Vi løfter serviceniveauet og giver dine medarbejdere en endnu bedre arbejdsdag og oplevelse ved hjælp af smarte knapper. Med et enkelt tryk får dine medarbejdere hurtig og effektiv hjælp, når kaffemaskinen driller, eller skraldespanden skal tømmes. Vi kalder det Service on Demand.