Compass Group er en del af Servicenormen

Tilfredse kunder og glade medarbejdere er grundlaget for Compass Group. Uden dem var vi her ikke – så simpelt er det. Og de skal hver især have, hvad de har krav på, samtidig med at de skal behandles ordentligt. Derfor er vi medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA) og en del af Servicenormen, som er din garanti for god moral og orden i sagerne.

Vi er ikke kun medlem af SBA og en del af Servicenormen. Vi er også med til at sætte vores præg på foreningens vigtige arbejde gennem vores administrerende direktør, Zanne Burø, som er formand for SBA.

”Jeg synes, det er fedt at være med til at udvikle og forny os som branche og organisation. På mange områder er vi konkurrenter, så vi mødes af de samme udfordringer i servicebranchen. Noget, vi kæmper for sammen, er ordentlige forhold uanset firmanavn med Servicenormen som ledestjerne. Og det er med til at skabe Danmarks bedste arbejdspladser, hvis du spørger mig – og det ønsker vi at skabe i Compass Group.”

Servicenormen er en garantimærkning, som udelukkende tildeles medlemmerne af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA). Den indeholder branchens skrappeste krav og gør det nemt at finde en leverandør inden for servicebranchen med en høj standard.

Compass Group lever op til følgende syv centrale krav:

  • Økonomisk sikkerhed: Vi har styr på arbejdsskadeforsikringer og de økonomiske attester fra Erhvervsstyrelsen.
  • Kvaliteten er i orden: Vi leverer som aftalt. Der sker en løbende måling, vurdering og opfølgning på vores leverede ydelser, og i det daglige arbejde følger vi nogle skriftlige retningslinjer for at sikre kvalitetsniveauet.
  • Respekt for miljøet: Vi har en skriftlig miljøpolitik og bruger så vidt muligt miljømærkede produkter, ligesom vi følger reglerne for bortskaffelse af kemirester og -emballage. Oven i det er vi tildelt certificeringen ISO 14001 Miljøledelsessystemer.
  • Et godt arbejdsmiljø: Vi kan garantere et godt arbejdsmiljø ved bl.a. at have et arbejdsmiljøledelsessystem, gennemføre APV og deltage i arbejdsmiljøuddannelser. Oven i det er vi tildelt certificeringen ISO 45001 Arbejdsmiljøledelse.
  • Ordnede personaleforhold: Vi har en skriftlig personalepolitik, der bl.a. indeholder retningslinjer for uniformering, legitimation, fravær, mangfoldighed og efteruddannelse. Alle vores medarbejdere kan til hver en tid finde vores personalepolitik og anden relevant information i deres medarbejderapp.
  • Alle er rustet til opgaven: Vi kan dokumentere, at der er en skriftlig plan for både oplæring og efteruddannelse af vores medarbejdere.
  • Styr på underleverandørerne: Vi har en skriftlig politik for brug af underleverandører og kan dokumentere, at vi altid indgår skriftlige kontrakter.

Dansk Standard kontrollerer, at vi overholder samtlige krav gennem jævnlige stikprøvebesøg, hvor vi skal fremvise dokumentation i henhold til Servicenormen.

 

Del:
Nyheder
En stærk sikkerhedskultur sætter en høj standard
Compass Group Danmark var en af de første servicevirksomheder i Danmark, som både blev miljø- og arbejdsmiljøledelsescertificeret. Vi har for nyligt fået blåstemplet, at vi efter mange år fortsat har styr på vores ting og holder et højt niveau inden for sikkerhed og miljø.
Compass Group Danmark fejrer Stop Food Waste Day 2021 – men bekæmper madspild året rundt
Madspild er en kæmpe udfordring. Ikke blot i Danmark, men i hele verden, og det er noget, vi arbejder med hver dag. For som en af verdens førende aktører inden for foodservice har vi i Compass Group et stort ansvar for det aftryk, vi afsætter på kloden. Et ansvar, som vi med stolthed tager. Derfor fejrer vi Stop Food Waste Day den 28. april verden over.
Compass Group er en del af Servicenormen
Tilfredse kunder og glade medarbejdere er grundlaget for Compass Group. Uden dem var vi her ikke – så simpelt er det. Og de skal hver især have, hvad de har krav på, samtidig med at de skal behandles ordentligt. Derfor er vi medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA) og en del af Servicenormen, som er din garanti for god moral og orden i sagerne.
Scroll Up

Lad os skabe smag og velvære i hverdagen

Vi vil skabe Danmarks bedste arbejdspladser – ikke blot for vores medarbejdere, men også for vores kunders medarbejdere!

Med vores kantine- og serviceløsninger skaber vi nemlig miljøer, der ikke alene øger trivslen i hverdagen hos vores kunder, men også styrker forbindelsen mellem mennesker.

Ja tak, tilmeld mig nyhedsbrev