Compass Group er en del af Servicenormen

Tilfredse kunder og glade medarbejdere er grundlaget for Compass Group. Uden dem var vi her ikke – så simpelt er det. Og de skal hver især have, hvad de har krav på, samtidig med at de skal behandles ordentligt. Derfor er vi medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA) og en del af Servicenormen, som er din garanti for god moral og orden i sagerne.

Vi er ikke kun medlem af SBA og en del af Servicenormen. Vi er også med til at sætte vores præg på foreningens vigtige arbejde gennem vores administrerende direktør, Zanne Burø, som er formand for SBA.

”Jeg synes, det er fedt at være med til at udvikle og forny os som branche og organisation. På mange områder er vi konkurrenter, så vi mødes af de samme udfordringer i servicebranchen. Noget, vi kæmper for sammen, er ordentlige forhold uanset firmanavn med Servicenormen som ledestjerne. Og det er med til at skabe Danmarks bedste arbejdspladser, hvis du spørger mig – og det ønsker vi at skabe i Compass Group.”

Servicenormen er en garantimærkning, som udelukkende tildeles medlemmerne af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA). Den indeholder branchens skrappeste krav og gør det nemt at finde en leverandør inden for servicebranchen med en høj standard.

Compass Group lever op til følgende syv centrale krav:

  • Økonomisk sikkerhed: Vi har styr på arbejdsskadeforsikringer og de økonomiske attester fra Erhvervsstyrelsen.
  • Kvaliteten er i orden: Vi leverer som aftalt. Der sker en løbende måling, vurdering og opfølgning på vores leverede ydelser, og i det daglige arbejde følger vi nogle skriftlige retningslinjer for at sikre kvalitetsniveauet.
  • Respekt for miljøet: Vi har en skriftlig miljøpolitik og bruger så vidt muligt miljømærkede produkter, ligesom vi følger reglerne for bortskaffelse af kemirester og -emballage. Oven i det er vi tildelt certificeringen ISO 14001 Miljøledelsessystemer.
  • Et godt arbejdsmiljø: Vi kan garantere et godt arbejdsmiljø ved bl.a. at have et arbejdsmiljøledelsessystem, gennemføre APV og deltage i arbejdsmiljøuddannelser. Oven i det er vi tildelt certificeringen ISO 45001 Arbejdsmiljøledelse.
  • Ordnede personaleforhold: Vi har en skriftlig personalepolitik, der bl.a. indeholder retningslinjer for uniformering, legitimation, fravær, mangfoldighed og efteruddannelse. Alle vores medarbejdere kan til hver en tid finde vores personalepolitik og anden relevant information i deres medarbejderapp.
  • Alle er rustet til opgaven: Vi kan dokumentere, at der er en skriftlig plan for både oplæring og efteruddannelse af vores medarbejdere.
  • Styr på underleverandørerne: Vi har en skriftlig politik for brug af underleverandører og kan dokumentere, at vi altid indgår skriftlige kontrakter.

Dansk Standard kontrollerer, at vi overholder samtlige krav gennem jævnlige stikprøvebesøg, hvor vi skal fremvise dokumentation i henhold til Servicenormen.

 

Del:
Nyheder
Fremtiden byder på oplevelsesgastronomi
Det sidste år har bragt mange forandringer med sig. Nogle af dem heldigvis til det bedre. For vores vedkommende har vi været igennem et større paradigmeskifte af den traditionelle buffet. Den er lagt på hylden til fordel for en langt mere gastronomisk velfunderet og bæredygtig løsning, hvor vi anretter frokosten. Men vi er ikke færdige endnu.
Compass Group inviterer kunderne helt ind i cockpittet
Som en af landets største partnervirksomheder inden for facility management og kantiner vil Compass Group Danmark sammen med sine kunder drive udviklingen af arbejdspladser til nye højder med afsæt i en lang række data om fx CO2-udledning, madspild og brugeroplevelse. Åbenhed og inddragelse skal være med til at forbedre kvaliteten, styrke udviklingssamarbejdet og sikre, at de opstillede mål i kontrakten bliver nået, men det stopper ikke der.
En stærk sikkerhedskultur sætter en høj standard
Compass Group Danmark var en af de første servicevirksomheder i Danmark, som både blev miljø- og arbejdsmiljøledelsescertificeret. Vi har for nyligt fået blåstemplet, at vi efter mange år fortsat har styr på vores ting og holder et højt niveau inden for sikkerhed og miljø.
Scroll Up

Lad os skabe smag og velvære i hverdagen

Vi vil skabe Danmarks bedste arbejdspladser – ikke blot for vores medarbejdere, men også for vores kunders medarbejdere!

Med vores kantine- og serviceløsninger skaber vi nemlig miljøer, der ikke alene øger trivslen i hverdagen hos vores kunder, men også styrker forbindelsen mellem mennesker.

Ja tak, tilmeld mig nyhedsbrev