De ansatte hos vores kantine på Det Kgl. Bibliotek ved Aarhus Universitet er ekstra glade i disse dage!
Og det er der god grund til.
Kantinen er nemlig nomineret i kategorien Byens Bedste Morgenmad i Aarhus hos Århus Stiftstidende.
Det er borgerne i Aarhus, der har indstillet vores kantine for vores overdådige morgenmad, og det er vi selvfølgelig enormt glade for!
Køkkenchef Steffen Linding er stolt over, at kantinen er blevet nomineret:
“Det betyder virkelig meget for os, at det er aarhusianerne selv, der har indstillet os. Det er altid rart at få anerkendelse for vores arbejde, og det giver os kun endnu mere motivation til at skabe gode oplevelser for vores gæster,” siger han.
Vores kantine på Det Kgl. Bibliotek er åben for offentligheden, og særligt om lørdagen, er vores brunch til 92 kr. (+19 kr. inkl. kød) et populært valg.
Ønsker du at stemme, kan det gøres via linket her: https://lnkd.in/ebUTbawA
