When General Manager for FLSmidth, Lars Nielsen, was asked why they choose Eurest Services, the answer was this: âThe initial willingness to form the partnership that Eurest Services showed when we signed the contract, has since been proven over the course of the first three years of operation. As with any new business relationships there have been elements, which needed adjustment, but it has been significant that Eurest Services have found the right management for this partnership and has great employees.â The willingness, this CAN-do approach, is also something that Eurest Services articulated as an integral part of their approach to any task.
Read the entire article in Danish below:
NÄr samarbejde fÞrer til succes: FLSmidth og Eurest Services forlÊnger og udvider deres partnerskab
Eurest Services og FLSmidth har for nyligt forlÊnget deres partnerskab med yderligere tre Är. Ikke alene forlÊnges samarbejdet, men det udvides ogsÄ med to nye lokationer i Mariager. Begge parter er glade for at kunne forsÊtte det gode samarbejde, som bygger pÄ gennemsigtighed og dialog.
Tre Är mere: GlÊden er gensidig
Compass Group og FLSmidth startede deres samarbejde i 2014, hvor Eurest Services fik til opgave at stÄ for alt facility management samt food services hos FLSmidth i Valby. I det nye udvidede samarbejde skal Compass Group og Eurest Services forsat varetage hele paletten af services i Valby, og ligeledes levere det samme pÄ de to nye lokationer i Mariager, hos henholdsvis Dania of Airloq.
Head of Strategic Partnerships for Compass Group, Frederik Linde, fortĂŠller, at forlĂŠngelsen afspejler det positive samarbejde som er blevet etableret over de sidste tre Ă„r: âVi er glade for, at de ydelser og koncepter, som vi har udviklet til FLSmidth, har vĂŠret tilfredsstillende i en sĂ„dan grad, at FLSmidth ikke kun har forlĂŠnget, men ogsĂ„ har udvidet vores samarbejde.â Frederik fortĂŠller endvidere, at han glĂŠder sig til at videreudvikle dette sammenspil over de nĂŠste tre Ă„r.
General Manager hos FLSmidth, Lars Nielsen, har sat fĂžlgende ord pĂ„ valget om at forlĂŠnge: âDen vilje til partnerskab, som Eurest Services viste ved kontraktindgĂ„elsen i 2014, er blevet bevist igennem de fĂžrste tre Ă„rs driftsperiode. Som i alle nye forretningsforhold har der vĂŠret elementer, som skulle tilrettes, men det har haft stor betydning, at Eurest Services har fundet de rette ledere til partnerskabet og har gode medarbejdere.â Denne vilje, denne CAN-do tilgang, er ogsĂ„ noget som Eurest Services selv italesĂŠtter, som en integreret del af deres tilgang til enhver opgave.
Contract Manager fra Eurest Services, Helle Lunden Jensen, som har sin daglige gang hos FLSmidth i Valby, er ogsĂ„ enig i denne vurdering: âFor os har det vĂŠret essentielt at have gennemsigtighed i alt, hvad vi laver og isĂŠr gennemsigtighed i de ydelser, vi leverer. Det har helt konkret betydet et stort fokus pĂ„ dialog, for at afstemme forventninger, og at vi leverer ufortrĂždent og til deadlinen.” Denne passion for kvalitet afspejles ogsĂ„ bĂ„de i indsatsen og stemningen hos Eurest Servicesâ medarbejdere hos FLSmidth. Fra receptionen, til hĂ„ndvĂŠrkerne og personalerestauranten.
En professionel tilgang
Eurest Services leverer i dag et fuldt udbud af facility management services til FLSmidths 800 ansatte i Valby. Deres 35 medarbejdere hÄndterer dermed alt fra reception, posthÄndtering og bygningsvedligeholdelse til rengÞring samt personalerestauranten. Dette er ogsÄ tilfÊldet pÄ de to nye lokationer, hos Dania Airloq, i Mariager.
SĂ„fremt der skal sĂŠttes konkrete eksempler pĂ„ de gode oplevelser som karakteriserer dette partnerskab, nĂŠvner Lars Nielsen fra FLSmidth, blandt andet âden professionelle mĂ„de som Eurest Services har videreudviklet vores beredskabsplaner og lagt dem i system. Det har vi vĂŠret meget tilfredse med. De har ogsĂ„ mange gode ideer til at udvikle cateringkonceptet og bringe det op til moderne tider. Her er Market Place (et nyt convience koncept, hvor medarbejderne in-house i virksomheder kan nyde godt af hjemmelavede snacks og andre kvalitetsprodukter dĂžgnet rundt, red.) et godt eksempel pĂ„, at man tilfĂžrer noget mere og noget nyt til FLSmidths medarbejdere.â Dette afspejles i de tilfredse ansigter ved frokosttid i personalerestauranten og bĂ„de fĂžr og efter frokost ved Market Place.
Hvad byder fremtiden pÄ for Facility Management?
Eurest Services og FLSmidth gĂ„r en spĂŠndende tid i mĂžde. HĂ„bet, for begge parter, er et forsat udbytterigt og produktivt samarbejde. I den forbindelse gav Lars Nielsen ogsĂ„ sit syn pĂ„ den fremtidige udvikling inden for Facility Management. âFor private virksomheder vil markedet for integrerede kontrakter formentligt fortsat vokse, hvor flere kunder, som os her hos FLSmidth, vil samle serviceydelser pĂ„ fĂŠrre kontrakter. I fremtiden vil service fĂ„ stĂžrre betydning fordi det letter dagligdagen for virksomhedens medarbejdere og forĂžger produktiviteten.â Eurest Services arbejder derfor ogsĂ„ bevidst pĂ„, at skabe en synergi med deres samarbejdspartnere, som muliggĂžr at virksomheder som FLSmidth kan fokusere pĂ„ deres kerneforretning, mens Eurest Services gĂžr det samme.