Et stærkt partnerskab med appetit på viden

Det summede af liv, da gæsterne strømmede til ”Food, Trends & Sustainability” hos vores partner Agro Food Park. I fællesskab havde vi inviteret samarbejdspartnere, interesseorganisationer og kunder til en inspirerende dag med fokus på fødevarer, trends og bæredygtighed. Her havde vi hver især mulighed for at vise noget af det ypperste, vi kan.

”Det har været en fantastisk proces at arrangere denne dag sammen med Agro Food Park, og resultatet viser, hvor langt vi kan nå med den rette partner. Vores medarbejdere har i den grad også nydt at lade deres gastronomiske kreativitet få frit løb, og jeg er imponeret over det tætte samarbejde på tværs af flere forskellige kantiner for at få det hele til at lykkes. Det har været en sand fornøjelse for os alle sammen at introducere vores kunder til meget mere af det, vi har at tilbyde.”

Claus Nisted, kundechef, Compass Group

Dagen bød på næring til både krop og sind i form af faglige indlæg, spændende workshops og en fristende markedsplads med gode muligheder for at netværke og skabe nye relationer. Og der var fyldt godt op på rækkerne, da indlæggene gik i gang. Gæsterne kunne bl.a. sætte sig til rette og høre om verdens første AI-smag med tilhørende smagsprøve på kunstig bøf.

I teltet med workshops var der gode råd til at få brugt rub og stub af forskellige råvarer, og der blev serveret cookies og one pot lavet med bananskræller. Markedspladsen bød også på et væld af lækre ting til ganen, og gæsterne kunne f.eks. nyde smagsprøver på hjemmelavet brød og tomat-chutney lavet på rester.

En fortryllende afslutning på dagen

Som prikken over i’et sluttede dagen af med en middag ud over det sædvanlige, som fordelte sig over tre temaer: hav, skov og plantage. Alle sanser blev bragt i spil gennem duften af gran, følelsen af frisk dug på næsen og fuglekvidder i øregangene. De godt 100 gæster blev placeret efter en bordplan, som for alvor gav pote, når der blev udvekslet erfaringer og visitkort.

Del:
Nyheder