Med vores services inden for reception, switchboard, event management og mødeforplejning møder vi hver eneste gæst med en velkommen og behagelig atmosfære hver gang de besøger jeres virksomhed. Vores medarbejdere nyder at være i selskab med mennesker og det er afgørende for at vi kan give dine gæster en personlig serviceoplevelse.
Service til hver eneste gæst
Hos Compass Group brænder vi for vores arbejde og vi har en oprigtig passion for service. Vi er fokuseret på at forbedre selv den mindste detalje og vi tilpasser vores service efter jeres virksomhedskultur, værdier og jeres gæster. Vi har udviklet et system, der indeholder hver enkel gæsts personlige præferencer, så vi kan sørge for den bedste og mest personlige tilpassede service ved hvert besøg.
Sådan skaber vi en personlig gæsteoplevelse
Hos Compass Group undervises alle vores medarbejdere i at møde alle gæster med en venlig og professionel tilgang, hvilket er med til at styrke vores relation med gæsterne. Vi bruger hvert eneste møde med gæsten på at lære dem at kende og identificere præcis, hvilken service de har behov for. Indimellem lægger gæsterne måske først mærke til de små detaljer senere, men for os er det vigtigste, at vi har gjort en forskel og forbedret gæstens dag.