“Gør Det Økologiske Spisemærke permanent”
Det er overskriften på en kommentar, vi var medafsender på i Børsen fra d. 16 september 2025 Sammen med 19 andre aktører fra hele fødevareværdikæden står vi sammen om en klar opfordring: Fjern nu den tilbagevendende usikkerhed om spisemærket. Regeringen har sat penge af til Det Økologiske Spisemærke i 2026, og det er vi glade