Compass Group PCL indgår aftale om opkøb af Fazer Food Services
Compass Group PLC, som er et førende globalt selskab inden for fødevareservices, meddeler i dag at man har underskrevet en aftale med selskabet Fazer Group, en international familieejet FMCG og direkte forbrugerkoncern, vedrørende opkøb af Fazer Food Services, for en virksomhedsværdi på omkring 475 millioner euro.
Compass Group Danmark – Siemens Gamesa 2022
We are very excited to announce that Eurest Services has prolonged its contract with Siemens Gamesa till 2022.
Eurest Services and Total Upstream: A successful collaboration
The story of Eurest Services and Total Upstream Danmark’s partnership is all about dialogue, close collaboration and how that leads to a successful relationship.
Compass Group Danmark rykker kampen mod madspild ind i kantiner og restauranter
Fra i dag skal al spild fra tallerkener i de kantiner og køkkener, som Compass Group Danmark betjener, vejes som led i kampen mod madspild. Initiativet bakkes op af organisationen mod madspild Stop Spild Af Mad. Derved bliver den globale dag mod madspild, Stop Food Waste Day, ikke blot en gang om året, men hver eneste dag.
Compass Group Danmark sætter kurs mod toppen
Compass Group Danmark har for nyligt afsluttet sit finansår 2017/18 med gode resultater. De sidste års oprydning i forretningsgange, men også exit fra tabsgivende kontrakter, viser nu sit tydelige resultat. Nu tages næste skridt i planen. Vækst er målet.
Compass Group besøger frugtens ø
Gennem de seneste år har frugt fra Vesterled Frugtplantage på Fejø opnået stor popularitet. Plantagen er kendt for at dyrke frugt af høj kvalitet. Eller som manden bag, Laust Spandet Jensen, selv siger det; ”Danmarks bedste frugt”.
På en mark på Vestsjælland
…finder man Max Thomsens kål, som for nylig besøg af Compass Group Danmarks administrerende direktør, Zanne Burø, og to Culinary Council-medlemmer, Tina Fugl og Kristian Frederik Bruun. I sommersolskinnet fik alle tre muligheden for at se på de grønne og røde spidskål, som snart kan nydes af Compass Groups gæster.
Direktør og madaktivist: Madspild er relevant for alle – En samtale mellem Zanne Burø og Selina Juul
Madspild er på dagsordenen, når Stop Food Waste Day afholdes for første gang i Danmark den 26. april. Fejringen vil kunne opleves af Compass Group Danmarks over 65.000 gæster i mere end 170 personale- og campusrestauranter, cafeer og conveniencebutikker.
En leverandør, vi kender – Compass Group og Culinary Council samarbejder med Sødam
Fra marskgården i det sønderjyske kommer Sødams økologiske kyllinger, specielt udvalgt af Compass Group Danmarks Culinary Council – et råd bestående af vores bedste madeksperter på tværs af hele landet. De har valgt netop Sødam kylling, som en særlig madoplevelse til gæsterne i Eurests personalerestauranter.
Artikel bragt i Finans: Efter turbulent oprydning sætter ny Compass Group-topchef jagten ind på vækst
Servicekoncernen Compass Group, som bl.a. har Mærsk, FLSmidth og Vestas på kundelisten, satser på toplinjevækst efter flere år med tilbagegang. Ny topchef har stået i spidsen for en hovedrengøring både internt og blandt kunderne.
Råvaren og samarbejdet i fokus
Compass Group Danmark har indledt et samarbejde med Grambogård, et selvstændigt fynsk slagteri. Dette samarbejde handler om at sætte råvaren i fokus. Derfor har Compass Group købt 300 æblegrise, som mange af deres personale- og campus-restauranter kan servere for deres gæster i den kommende tid.
Maersk Oil åbner nyt hovedkontor med Compass Group som facility management partner
Det er netop blevet offentligt gjort, at Maersk Oils nybyggede hovedkontor på Amerika Plads i København, vil blive varetaget af Compass Group gennem Eurest Services med en fuld facility management kontrakt.
Når samarbejde fører til succes: FLSmidth og Eurest Services forlænger og udvider deres partnerskab
Eurest Services og FLSmidth har for nyligt forlænget deres partnerskab med yderligere tre år. Ikke alene forlænges samarbejdet, men det udvides også med to nye lokationer i Mariager. Begge parter er glade for at kunne forsætte det gode samarbejde, som bygger på gennemsigtighed og dialog.
Alt hvad du skal vide om generationernes præferencer
I vores forrige artikel skrev vi om vigtigheden af at tilgodese alle fire generationer på arbejdspladsen. Men hvordan gør man så det rent praktisk, når Compass Group hver dag mad serverer mad for over 100.000 gæster? Få her et unikt indblik i Compass Group’s viden om generationstilpassede madoplevelser.
4 forskellige generationer med 1000 forskellige præferencer
Hvor, hvornår og hvad vi spiser afhænger af mange forskellige faktorer. Én persons spisevaner ligner måske ikke kollegaens – det kan der være flere grunde til. Det betyder også, at hvis man skal levere et højt niveau af mad og service, må man forholde sig til mange forskellige præferencer og vaner, som alle skal tilgodeses.
1 2
Scroll Up