Sådan arbejder vi

Dine mål er vores succes og det er centralt for os, at vi arbejder med at sikre tilfredshed og udvikling igennem inddragelse af ​​gæster og dig som kunde.

Vores samarbejde med dig som kunde er baseret på gensidig tillid og integritet, og vi kan kun tale om kvalitet, hvis vi ved, hvad det betyder. Derfor er ærlighed og løbende dialog en vigtig faktor for at vores samarbejde bliver en succes.

I vores samarbejde med dig har vi fokus på den udvikling, der finder sted hos jer – hvad går godt og hvor der er plads til forbedringer. Det er med til at opfylde vores fælles mål om lave driftsomkostninger og sikre tilfredshed med vores service.

kok-i-koekken-skaerer-aebler-compass-group

Service med et smil

Den bedste service er kun mulig med én speciel ingrediens – vores folk! De er motoren i Compass Group, og takket være dem kan vi tilbyde dig den bedste service. Omhyggelig forberedelse er meget vigtig, og vores folk er optimalt uddannet. Vores personales lidenskab for deres erhverv sikrer optimal gæstfrihed hver dag, og du kan altid forvente at få leveret deres service med et smil.

Bæredygtig forsyningskæde

Lige så vigtig som den kvalitet, vi tilbyder, er en ansvarlig forsyningskæde. Som verdens største fødevare- og serviceselskab har vi hos Compass Group størrelsen, ekspertisen og evnen til at have en positiv indflydelse på både mennesker og vores planet. Det gør vi blandt andet med en ansvarlig og bæredygtig forsyningskæde, hvor vi køber varer og tjenester fra små lokale specialister til store internationale organisationer.

Landmand på mark
Om Compass Group Danmark
Personalerestauranter
Med en personalerestaurant, der imødekommer den brede variation af madvaner, får du meget mere end en måltidsløsning.
Læs mere
Campusrestauranter
Vi gør kantinen til mødestedet på campus, hvor relationen mellem mennesker styrkes og sund mad kombineres med afslapning og vidensdeling.
Læs mere
Facility management
Som markedsledende leverandør bruger vi vores erfaringer til at tænke i effektive serviceløsninger på tværs af alle serviceområder.
Læs mere
Få meget mere Compass Group

Med servicekoncepter inden for sund mad og velvære i hverdagen er vi hos Compass Group Danmark med til at gøre hverdagen enklere for en bred vifte af danske virksomheder.

Følg os på LinkedIn
Nyheder
Compass Group Danmark har opnået svanemærke-certificering på hele rengøringsservicen
”I dag markerer vi en milepæl på vores bæredygtige rejse. Vi har gjort meget i lang tid, og nu har vi fået en blåstempling på det. Jeg har det nemmeste job med at modtage certifikatet – men jeg er så hammerende stolt over vores team,” fastslår Zanne Burø, Managing Director Nothern Europe, og sender klapsalver efter teamet bag svanemærkningen.
Bravissimo, EATalien!
Hvorfor sparker den støvleformede nation benene væk under os, når det kommer til kogekunst og kærlighed? Vi sendte 17 madglade kolleger til Piemonte for at finde svaret, og Lasse Jensen tager dig her med på turen.
Sådan giver du dine medarbejdere en endnu bedre dag
Vi løfter serviceniveauet og giver dine medarbejdere en endnu bedre arbejdsdag og oplevelse ved hjælp af smarte knapper. Med et enkelt tryk får dine medarbejdere hurtig og effektiv hjælp, når kaffemaskinen driller, eller skraldespanden skal tømmes. Vi kalder det Service on Demand.