Sådan arbejder vi

Dine mål er vores succes og det er centralt for os, at vi arbejder med at sikre tilfredshed og udvikling igennem inddragelse af ​​gæster og dig som kunde.

Vores samarbejde med dig som kunde er baseret på gensidig tillid og integritet, og vi kan kun tale om kvalitet, hvis vi ved, hvad det betyder. Derfor er ærlighed og løbende dialog en vigtig faktor for at vores samarbejde bliver en succes.

I vores samarbejde med dig har vi fokus på den udvikling, der finder sted hos jer – hvad går godt og hvor der er plads til forbedringer. Det er med til at opfylde vores fælles mål om lave driftsomkostninger og sikre tilfredshed med vores service.

kok-i-koekken-skaerer-aebler-compass-group

Service med et smil

Den bedste service er kun mulig med én speciel ingrediens – vores folk! De er motoren i Compass Group, og takket være dem kan vi tilbyde dig den bedste service. Omhyggelig forberedelse er meget vigtig, og vores folk er optimalt uddannet. Vores personales lidenskab for deres erhverv sikrer optimal gæstfrihed hver dag, og du kan altid forvente at få leveret deres service med et smil.

Center for Excellence som kvalitetsstyring

Hos Compass Group bruger vi vores CFE-program til at overvåge og forbedre kvaliteten af ​​vores services. CFE-programmet understøttes globalt af ​​Compass Group PLC med internationale værktøjer, services og træning. Den operationelle implementering testes hos alle vores kunder, hvorefter kan en virksomhed certificeres som et Center for Excellence.

kantine-kvinde-arbejde-compass-group
Landmand på mark

Bæredygtig forsyningskæde

Lige så vigtig som den kvalitet, vi tilbyder, er en ansvarlig forsyningskæde. Som verdens største fødevare- og serviceselskab har vi hos Compass Group størrelsen, ekspertisen og evnen til at have en positiv indflydelse på både mennesker og vores planet. Det gør vi blandt andet med en ansvarlig og bæredygtig forsyningskæde, hvor vi køber varer og tjenester fra små lokale specialister til store internationale organisationer.

Om Compass Group Danmark
Personalerestauranter
Med en personalerestaurant, der imødekommer den brede variation af madvaner, får du meget mere end en måltidsløsning.
Læs mere
Campusrestauranter
Vi gør kantinen til mødestedet på campus, hvor relationen mellem mennesker styrkes og sund mad kombineres med afslapning og vidensdeling.
Læs mere
Facility management
Som markedsledende leverandør bruger vi vores erfaringer til at tænke i effektive serviceløsninger på tværs af alle serviceområder.
Læs mere
Få meget mere Compass Group

Med servicekoncepter inden for sund mad og velvære i hverdagen er vi hos Compass Group Danmark med til at gøre hverdagen enklere for en bred vifte af danske virksomheder.

Følg os på LinkedIn
Nyheder
COVID-19 har givet kantinen et løft og gjort den mere bæredygtig
Der er ingen tvivl om, at Corona har budt på utallige udfordringer, men pandemien har faktisk også været med til at udvikle flere ting i en positiv – og ikke mindst bæredygtig – retning ude i vores kantiner.
Bedre sammen – Vi vil skabe Danmarks bedste arbejdspladser
2020 var kun lige begyndt, da Compass Group PLC’s opkøb af Fazer Food Services var en realitet. Et opkøb, som er en del af vores vision om at skabe Danmarks bedste arbejdspladser. Vores vision er uden tvivl ambitiøs, for det er ikke blot for vores egne kolleger, vi vil skabe Danmarks bedste arbejdspladser. Det vil vi også være med til hos vores kunder!
Hvordan sparer man 427.981 liter vand på gulvvask?
Hos Compass Group sætter vi en ære i at gøre rent, men vi går ikke kun op i slutresultatet. Processen skal også være helt rigtig!
Scroll Up

Lad os skabe smag og velvære i hverdagen

Vi vil skabe Danmarks bedste arbejdspladser – ikke blot for vores medarbejdere, men også for vores kunders medarbejdere!

Med vores kantine- og serviceløsninger skaber vi nemlig miljøer, der ikke alene øger trivslen i hverdagen hos vores kunder, men også styrker forbindelsen mellem mennesker.

Ja tak, tilmeld mig nyhedsbrev