Sådan arbejder vi

Dine mål er vores succes og det er centralt for os, at vi arbejder med at sikre tilfredshed og udvikling igennem inddragelse af ​​gæster og dig som kunde.

Vores samarbejde med dig som kunde er baseret på gensidig tillid og integritet, og vi kan kun tale om kvalitet, hvis vi ved, hvad det betyder. Derfor er ærlighed og løbende dialog en vigtig faktor for at vores samarbejde bliver en succes.

I vores samarbejde med dig har vi fokus på den udvikling, der finder sted hos jer – hvad går godt og hvor der er plads til forbedringer. Det er med til at opfylde vores fælles mål om lave driftsomkostninger og sikre tilfredshed med vores service.

kok-i-koekken-skaerer-aebler-compass-group

Service med et smil

Den bedste service er kun mulig med én speciel ingrediens – vores folk! De er motoren i Compass Group, og takket være dem kan vi tilbyde dig den bedste service. Omhyggelig forberedelse er meget vigtig, og vores folk er optimalt uddannet. Vores personales lidenskab for deres erhverv sikrer optimal gæstfrihed hver dag, og du kan altid forvente at få leveret deres service med et smil.

Center for Excellence som kvalitetsstyring

Hos Compass Group bruger vi vores CFE-program til at overvåge og forbedre kvaliteten af ​​vores services. CFE-programmet understøttes globalt af ​​Compass Group PLC med internationale værktøjer, services og træning. Den operationelle implementering testes hos alle vores kunder, hvorefter kan en virksomhed certificeres som et Center for Excellence.

kantine-kvinde-arbejde-compass-group
Landmand på mark

Bæredygtig forsyningskæde

Lige så vigtig som den kvalitet, vi tilbyder, er en ansvarlig forsyningskæde. Som verdens største fødevare- og serviceselskab har vi hos Compass Group størrelsen, ekspertisen og evnen til at have en positiv indflydelse på både mennesker og vores planet. Det gør vi blandt andet med en ansvarlig og bæredygtig forsyningskæde, hvor vi køber varer og tjenester fra små lokale specialister til store internationale organisationer.

Om Compass Group Danmark
Personalerestauranter
Med en personalerestaurant, der imødekommer den brede variation af madvaner, får du meget mere end en måltidsløsning.
Læs mere
Campusrestauranter
Vi gør kantinen til mødestedet på campus, hvor relationen mellem mennesker styrkes og sund mad kombineres med afslapning og vidensdeling.
Læs mere
Facility management
Som markedsledende leverandør bruger vi vores erfaringer til at tænke i effektive serviceløsninger på tværs af alle serviceområder.
Læs mere
Få meget mere Compass Group

Med servicekoncepter inden for sund mad og velvære i hverdagen er vi hos Compass Group Danmark med til at gøre hverdagen enklere for en bred vifte af danske virksomheder.

Følg os på LinkedIn
Nyheder
Chef Appreciation Week 2020
Vi sætter stor pris på de hårdtarbejdende køkkenfolk, der serverer frokost og forkælelser til os hver dag. Det er bare ikke hver dag, vi får anerkendt og takket dem for deres store indsats. Derfor fejrer Compass Group - Chef Appreciation Week - en international begivenhed, der hylder vores dygtige køkkenkolleger verden over.
Hurtig tilpasning og elitesmiley midt i coronatid
Kantinen hos en af vores større kunder reagerede hurtigt i takt med, at coronasituationen blev forværret og arrangerede på rekordtid, at alle medarbejdere på hovedkontoret kunne hente portionsanrettede frokosttallerkener og dermed passe endnu bedre på hinanden. Som noget helt nyt er kantinen også blevet tildelt en elitesmiley.
En (ikke) helt Normal kantine
Hos Food & Co er vi i ekstra godt humør, og det er vores kantineteam hos Normal A/S garanteret også. Medarbejderne er nemlig så begejstrede for deres frokost, at de har indstillet kantinen til Kantineprisen 2020.
Scroll Up