Sikker ledelse

Med en stærk sikkerhedskultur tager vi ansvar for vores medarbejderes sikkerhed og hensyn til miljøet, som er afgørende for kvaliteten af vores arbejde.

Sikkerhed for vores medarbejdere og vores kunder er ikke kun et moralsk ansvar, men også afgørende for din og dermed også vores succes. Vi arbejder målrettet med at fremme vores stærke sikkerhedskultur, hvor hver medarbejder er i stand til at tage ansvar for egen og andres sikkerhed. Compass Group Danmark var en af de første servicevirksomheder i Danmark som både blev miljø- og arbejdsmiljøledelsescertificeret, og ved ansættelse bliver alle miljø- og sikkerhedsforhold grundigt gennemgået med vores medarbejdere.

Sikkerhed og etik på alle niveauer

Vi involverer alle medarbejdere i sikkerhedsarbejdet og vi indleder alle vores formelle møder internt med det, vi kalder Safety Moment, hvor der gennemgås en situation, som har fokus på, hvordan vi kan styrke vores sikkerhedskultur. Her har vi også fokus på det psykiske arbejdsmiljø og med vores interne kommunikationskanaler, kan vores medarbejdere henvende sig med idéer eller bekymringer i forhold til sikkerhed, sundhed, miljø og etiske dilemmaer.

Uddannelse med fokus på sikkerhed

Ved påbegyndelsen af en ny kontrakt, foretager vi altid en omfattende risikovurdering, som vi følger op på årligt for at undgå skader på medarbejdere, kunder og andre mennesker. Derfor er alle vores medarbejdere uddannet i forhold til de opgaver, de skal varetage, så de kan udføre deres arbejde sikkert. Uddannelsen inkluderer træning i dosering, korrekt brug af produkter samt ergonomi og ved alle vores indkøb overvejer vi nøje de ergonomiske og sundhedsmæssige konsekvenser.

“Hvad har vi lært?”

Ulykker kan desværre ikke undgås helt, så skulle vores medarbejdere på trods af vores forebyggende arbejde komme til skade, har vi en opfølgningsproces, vi kalder “Hvad har vi lært?”, som involverer alle ledelsesniveauer. Dertil kommer, at eventuelle ulykker med efterfølgende fravær altid behandles på direktionsniveau.

Om Compass Group Danmark
Sådan arbejder vi
Dine mål er vores succes og det er centralt for os, at vi arbejder med at sikre tilfredshed og udvikling igennem inddragelse af ​​gæster og dig som kunde.
Læs mere
Bæredygtighed
Vi arbejder aktivt med at nedbringe vores miljøaftryk og sikre, at vores ressourcer bliver anvendt effektivt til gavn for mennesker og planet.
Læs mere
Vores mærkesager
Med vores mærkesager arbejder vi i Compass Group aktivt for at gøre en forskel og sikre, at flere mennesker trives i deres hverdag.
Læs mere
Få meget mere Compass Group

Med servicekoncepter inden for sund mad og velvære i hverdagen er vi hos Compass Group Danmark med til at gøre hverdagen enklere for en bred vifte af danske virksomheder.

Følg os på LinkedIn
Nyheder
En stærk sikkerhedskultur sætter en høj standard
Compass Group Danmark var en af de første servicevirksomheder i Danmark, som både blev miljø- og arbejdsmiljøledelsescertificeret. Vi har for nyligt fået blåstemplet, at vi efter mange år fortsat har styr på vores ting og holder et højt niveau inden for sikkerhed og miljø.
Compass Group Danmark fejrer Stop Food Waste Day 2021 – men bekæmper madspild året rundt
Madspild er en kæmpe udfordring. Ikke blot i Danmark, men i hele verden, og det er noget, vi arbejder med hver dag. For som en af verdens førende aktører inden for foodservice har vi i Compass Group et stort ansvar for det aftryk, vi afsætter på kloden. Et ansvar, som vi med stolthed tager. Derfor fejrer vi Stop Food Waste Day den 28. april verden over.
Compass Group er en del af Servicenormen
Tilfredse kunder og glade medarbejdere er grundlaget for Compass Group. Uden dem var vi her ikke – så simpelt er det. Og de skal hver især have, hvad de har krav på, samtidig med at de skal behandles ordentligt. Derfor er vi medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA) og en del af Servicenormen, som er din garanti for god moral og orden i sagerne.
Scroll Up

Lad os skabe smag og velvære i hverdagen

Vi vil skabe Danmarks bedste arbejdspladser – ikke blot for vores medarbejdere, men også for vores kunders medarbejdere!

Med vores kantine- og serviceløsninger skaber vi nemlig miljøer, der ikke alene øger trivslen i hverdagen hos vores kunder, men også styrker forbindelsen mellem mennesker.

Ja tak, tilmeld mig nyhedsbrev