Sådan håndterer vi Coronavirus

Hos Compass Group tager vi situationen omkring COVID-19 alvorligt, og vi følger løbende med i myndighedernes anbefalinger. I takt med anbefalingerne har vi tilpasset driften og gjort forskellige tiltag for at minimere smitten. Vi har bl.a. opsat flere stationer med håndsprit og ændret buffeterne til portionspakket takeaway.

Hos Compass Group er sundhed og sikkerhed vores førsteprioritet. Derfor følger vores kriseteam nøje udviklingen i den aktuelle COVID-19 situation og iværksætter løbende nye initiativer på baggrund af myndighedernes retningslinjer.

Arbejdet i vores kantiner er naturligvis berørt af den aktuelle situation, og vi har tilpasset driften efter myndighedernes retningslinjer. Derfor har vi blandt andet lavet følgende tiltag:

  • Vi opfordrer alle gæster til at vaske og spritte hænder
  • Vi opfordrer gæster og medarbejdere til at holde afstand
  • Vi begrænser antallet af gæster i kantinen
  • Vi har fjernet buffeterne og portionspakker maden
  • Vi opfordrer til, at maden ikke spises i kantinen
  • Vi har skruet op for rengøring
  • Vi har skærpet opfordringen til vores medarbejdere om at blive hjemme, hvis de er syge

Der er intet, der tyder på, at COVID-19 smitter gennem fødevarer, men det er som altid yderst vigtigt at holde god hygiejne, når det drejer sig om fødevarer.

Del:
Nyheder
En stærk sikkerhedskultur sætter en høj standard
Compass Group Danmark var en af de første servicevirksomheder i Danmark, som både blev miljø- og arbejdsmiljøledelsescertificeret. Vi har for nyligt fået blåstemplet, at vi efter mange år fortsat har styr på vores ting og holder et højt niveau inden for sikkerhed og miljø.
Compass Group Danmark fejrer Stop Food Waste Day 2021 – men bekæmper madspild året rundt
Madspild er en kæmpe udfordring. Ikke blot i Danmark, men i hele verden, og det er noget, vi arbejder med hver dag. For som en af verdens førende aktører inden for foodservice har vi i Compass Group et stort ansvar for det aftryk, vi afsætter på kloden. Et ansvar, som vi med stolthed tager. Derfor fejrer vi Stop Food Waste Day den 28. april verden over.
Compass Group er en del af Servicenormen
Tilfredse kunder og glade medarbejdere er grundlaget for Compass Group. Uden dem var vi her ikke – så simpelt er det. Og de skal hver især have, hvad de har krav på, samtidig med at de skal behandles ordentligt. Derfor er vi medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA) og en del af Servicenormen, som er din garanti for god moral og orden i sagerne.
Scroll Up

Lad os skabe smag og velvære i hverdagen

Vi vil skabe Danmarks bedste arbejdspladser – ikke blot for vores medarbejdere, men også for vores kunders medarbejdere!

Med vores kantine- og serviceløsninger skaber vi nemlig miljøer, der ikke alene øger trivslen i hverdagen hos vores kunder, men også styrker forbindelsen mellem mennesker.

Ja tak, tilmeld mig nyhedsbrev