Vejen til jeres nye service

Vi er med jer fra start til slut, når I vælger en kantineløsning hos os.

Drømmer I om en ny kantine, og er I nysgerrige på at se, hvordan en salgsproces med os ser ud? Så se med i videoerne herunder, hvor nogle af vores dygtige kollegaer giver jer en smagsprøve på salgsprocessen og byder jer velkommen i fremtidens kantine.

En smagfuld salgsproces

Første skridt handler om forventningsafstemning og menneskelig kemi. Der kan være mange spørgsmål og omvæltninger i overgangen fra én kantineudbyder til en anden, men hos Compass Group er vi mange, der står klar til at hjælpe jer i gang så godt som muligt. I videoen møder I salgschef, Louise, og kundechef, Kristian, som arbejder tæt sammen med jer for at finde den allerbedste løsning, der passer til jeres behov.

Transition – sådan sikrer vi en ordentlig opstart

Når I har besluttet jer for en ny kantineløsning hos os, sætter vores transitionteam gang i relevante processer og involverer det store bagland bestående af blandt andet HR, Business Partnere, Controllere og IT, som alle hjælper med, at opstarten forløber så godt som muligt. I videoen møder I Louisa, som er en del af det store transitionteam, og som også er en af dem, der vil være til stede i jeres kantine under opstarten for at give jer tryghed og sparring.

Samarbejde mellem jer og kundechefen

Et tæt samarbejde mellem jer og kundechefen er en vigtig del af processen, når I vælger frokostordning hos os. I denne video bliver I inviteret ind i salgsprocessen fra kundens perspektiv, når ejeren af Ambiente, Michael, fortæller om sin oplevelse med overgangen til vores kantineløsning. I dette led af processen har I mulighed for at komme ud at besøge nogle af vores andre kantiner og få inspiration til den bedste løsning for lige netop jeres virksomhed.

Udvikling mellem jer og kundechefen

Nu er jeres kantineordning oppe at køre, og salgsprocessen er slut. Til gengæld tager vi nu sammen første skridt på jeres kunderejse og finder ud af, hvordan I udvikler jer på bedst mulig vis i samarbejde med kundechefen. Se med i videoen, hvor Anne-Marie fra Agro Food Park fortæller om deres udvikling og giver et konkret eksempel på, hvad der også kan komme ud af et tæt samarbejde. Som I kan høre, fortsætter vi processen sammen og hjælper jer med den gode sparring, også efter en veloverstået opstart.

CompassGroup_RAISFOTO_2669

Virksomhedsoverdragelse

Vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Derfor tager vi højde for den enkelte medarbejder og gør alt, hvad vi kan, for at de føler sig trygge i processen og godt klædt på til den nye hverdag. Vi sikrer en hensigtsmæssig overdragelsesproces, hvor grundig information, god dialog og fremtidsønsker er i fokus.

Læs mere

Strategisk udvikling

Verden ændrer sig, og vi ændrer os sammen med jer. For at imødekomme jeres ønsker, også i fremtiden, tilknytter vi en strategisk partnerskabsansvarlig til vores aftale. Sammen lægger vi en plan for, hvordan vi kan udvikle samarbejdet i fællesskab. Planen kan f.eks. afspejle jeres ønsker om mere bæredygtighed, inspiration til nye services eller implementering af ny teknologi. Initiativerne skræddersyes til jeres behov, både på den korte og lange bane, og vi følger løbende op på de ting, vi aftaler.

troels_novo_nyhed_1200x630

Salgsafdelingen

Louise Fæster

Louise Fæster

Head of Sales
Send e-mail
Tlf.: +45 21 80 47 07

Heidi-Elgaard

Heidi Elgaard

Sales Executive, Jylland & Fyn
Send e-mail
Tlf.: +45 30 53 44 24

    Kontakt os

    Vi kan meget mere end at servere lækre måltider. Vi kan også gøre rent, tage imod gæster og vaske vinduer blandt mange andre ting. Ønsker du at vide mere om, hvordan vi kan give dig og dine medarbejdere de bedste serviceoplevelser?
    Udfyld formularen – så ringer vi dig op.







    Læs mere om os
    Sådan arbejder vi
    Dine mål er vores succes og det er centralt for os, at vi arbejder med at sikre tilfredshed og udvikling igennem inddragelse af ​​gæster og dig som kunde.
    Læs mere
    Personalerestauranter
    Med en personalerestaurant, der imødekommer den brede variation af madvaner, får du meget mere end en måltidsløsning.
    Læs mere
    Campusrestauranter
    Vi gør kantinen til mødestedet på campus, hvor relationen mellem mennesker styrkes og sund mad kombineres med afslapning og vidensdeling.
    Læs mere
    Få meget mere Compass Group

    Med servicekoncepter inden for sund mad og velvære i hverdagen er vi hos Compass Group Danmark med til at gøre hverdagen enklere for en bred vifte af danske virksomheder.

    Følg os på LinkedIn
    Nyheder
    Compass Group Danmark har opnået svanemærke-certificering på hele rengøringsservicen
    ”I dag markerer vi en milepæl på vores bæredygtige rejse. Vi har gjort meget i lang tid, og nu har vi fået en blåstempling på det. Jeg har det nemmeste job med at modtage certifikatet – men jeg er så hammerende stolt over vores team,” fastslår Zanne Burø, Managing Director Nothern Europe, og sender klapsalver efter teamet bag svanemærkningen.
    Bravissimo, EATalien!
    Hvorfor sparker den støvleformede nation benene væk under os, når det kommer til kogekunst og kærlighed? Vi sendte 17 madglade kolleger til Piemonte for at finde svaret, og Lasse Jensen tager dig her med på turen.
    Sådan giver du dine medarbejdere en endnu bedre dag
    Vi løfter serviceniveauet og giver dine medarbejdere en endnu bedre arbejdsdag og oplevelse ved hjælp af smarte knapper. Med et enkelt tryk får dine medarbejdere hurtig og effektiv hjælp, når kaffemaskinen driller, eller skraldespanden skal tømmes. Vi kalder det Service on Demand.