Drømmer I om en ny kantine, og er I nysgerrige på at se, hvordan en salgsproces med os ser ud? Så se med i videoerne herunder, hvor nogle af vores dygtige kollegaer giver jer en smagsprøve på salgsprocessen og byder jer velkommen i fremtidens kantine.
En smagfuld salgsproces
Første skridt handler om forventningsafstemning og menneskelig kemi. Der kan være mange spørgsmål og omvæltninger i overgangen fra én kantineudbyder til en anden, men hos Compass Group er vi mange, der står klar til at hjælpe jer i gang så godt som muligt. I videoen møder I salgschef, Louise, og kundechef, Kristian, som arbejder tæt sammen med jer for at finde den allerbedste løsning, der passer til jeres behov.
Transition – sådan sikrer vi en ordentlig opstart
Når I har besluttet jer for en ny kantineløsning hos os, sætter vores transitionteam gang i relevante processer og involverer det store bagland bestående af blandt andet HR, Business Partnere, Controllere og IT, som alle hjælper med, at opstarten forløber så godt som muligt. I videoen møder I Louisa, som er en del af det store transitionteam, og som også er en af dem, der vil være til stede i jeres kantine under opstarten for at give jer tryghed og sparring.
Samarbejde mellem jer og kundechefen
Et tæt samarbejde mellem jer og kundechefen er en vigtig del af processen, når I vælger frokostordning hos os. I denne video bliver I inviteret ind i salgsprocessen fra kundens perspektiv, når ejeren af Ambiente, Michael, fortæller om sin oplevelse med overgangen til vores kantineløsning. I dette led af processen har I mulighed for at komme ud at besøge nogle af vores andre kantiner og få inspiration til den bedste løsning for lige netop jeres virksomhed.
Udvikling mellem jer og kundechefen
Nu er jeres kantineordning oppe at køre, og salgsprocessen er slut. Til gengæld tager vi nu sammen første skridt på jeres kunderejse og finder ud af, hvordan I udvikler jer på bedst mulig vis i samarbejde med kundechefen. Se med i videoen, hvor Anne-Marie fra Agro Food Park fortæller om deres udvikling og giver et konkret eksempel på, hvad der også kan komme ud af et tæt samarbejde. Som I kan høre, fortsætter vi processen sammen og hjælper jer med den gode sparring, også efter en veloverstået opstart.

Virksomhedsoverdragelse
Vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Derfor tager vi højde for den enkelte medarbejder og gør alt, hvad vi kan, for at de føler sig trygge i processen og godt klædt på til den nye hverdag. Vi sikrer en hensigtsmæssig overdragelsesproces, hvor grundig information, god dialog og fremtidsønsker er i fokus.
Læs mereStrategisk udvikling
Verden ændrer sig, og vi ændrer os sammen med jer. For at imødekomme jeres ønsker, også i fremtiden, tilknytter vi en strategisk partnerskabsansvarlig til vores aftale. Sammen lægger vi en plan for, hvordan vi kan udvikle samarbejdet i fællesskab. Planen kan f.eks. afspejle jeres ønsker om mere bæredygtighed, inspiration til nye services eller implementering af ny teknologi. Initiativerne skræddersyes til jeres behov, både på den korte og lange bane, og vi følger løbende op på de ting, vi aftaler.

Salgsafdelingen

Louise Fæster
Head of Sales
Send e-mail
Tlf.: +45 21 80 47 07

Heidi Elgaard
Sales Executive, Jylland & Fyn
Send e-mail
Tlf.: +45 30 53 44 24