Baseret på flest medarbejdere er vi landets største gazelle. Det skriver Børsen den 28. november 2024, som er dagen efter gazellekåringerne i København.
For at blive kåret som gazelle er et af kravene, at vi har fordoblet vores omsætning over fire regnskabsår.
Gazellen er derfor et symbol på vores vækst og innovative tilgang til markedet, hvor vi har nytænkt og etableret serviceløsninger i Danmark, som ikke tidligere er set herhjemme.
Det har krævet et globalt udsyn, hvor vi er rejst ud i verden, samt besøg hos vores kollegaer i Compass Group andre steder på kloden.
Her har vi fået inspiration til nye service- og gæstekoncepter, vi har tilpasset danske forhold og forventninger, så vi kan tilbyde det ypperste inden for facility services og løfte den samlede gæsteoplevelse for vores kunder, gæster og brugere.
Samtidig er det et resultat af stærke partnerskaber med vores kunder, som bliver hos os.
I bund og grund handler det dog helt og aldeles om de mennesker, der driver det. Det handler om den ja tak-mentalitet, der er i Compass Group, hvor nærmest alt kan lade sig gøre. Allermest handler det om at have glade kollegaer.
”På vegne af hele team Compass Group har vi med stolthed modtaget vores gazellekåring. Resultatet er flot, men det handler mest om, hvordan vi er nået hertil. Det handler om mennesker og medarbejdertilfredshed.
For med tilfredse medarbejdere kommer der glade kunder, og med glade kunder kommer flere opgaver – og i sidste ende en bedre forretning,” siger Thomas Kempf, som er adm. direktør i Compass Group.
Det er en anerkendelse af en stærk virksomhedskultur, som er drevet at pionérånd og professionalisme på samme tid, og af alt det vi kan sammen i Compass Group både lokalt og globalt.