Vores foodhall-koncept får ros i flot anmeldelse i Børsen

“Et meget vellykket koncept!”

Sådan lyder dommen i en anmeldelse i Børsen, hvor madanmelder Ole Troelsø har besøgt en af vores personale-foodhalls.

Her kan medarbejdere vælge frokost fra et spændende udvalg af retter, som serveres af eksterne vendors som Oli Oli, District Tonkin og Grød – for at nævne et par eksempler.

Vores foodhall-koncept er en helt ny måde at tænke kantinedrift på. I stedet for en traditionel frokostordning har vi inviteret eksterne, populære madkoncepter in-house.

Til frokost kan medarbejderne enten forudbestille deres måltid via vores app eller lade sig friste på stedet af dagens udvalg fra køkkenerne, der serverer autentiske retter fra hele verden.

Som Ole Troelsø beskriver det i Børsen:

“Der er næsten noget for enhver smag i en buket af spisesteder.”

En, to, mange muligheder

På sit besøg gennem vores foodhall får Ole Troelsø serveret en grøn coq au vin fra Hallernes Smørrebrød med ”glimrende frisklavet kartoffelmos med præcis den andel af hele stykker kartoffel, som gør en positiv forskel,” som han beskriver det.

Og vil du have indisk butter chicken, skal du blot træde hen til Dhaba Street Food, hvor han her smagte på ”herlig udgave af den velkendte klassiker”.

Herefter var det videre til det asiatiske køkken, hvor Ole Troelsø blev mødt af Gao Dumblings, hvor han fik serveret stir fried rice med kimchifyldte dumplings – ”også de smagte dejligt,” fortæller han.

Oplevelser i frokostpausen

I Børsen beskriver den anerkendte madanmelder ligeledes, hvordan der er taget ansvarlige fravalg:

”Selvom der med overlæg er skruet ned for oksekødet af miljømæssige hensyn – er der f.eks. ingen burgerbar – så føles udvalget på ingen måde fattigt af den grund.”

Martin Pinstrup, kommerciel direktør i Compass Group, tilføjer:

“Med vores foodhall-koncept har vi innoveret måden, vi tænker frokostoplevelsen på arbejdspladsen, og hvordan måltidet kan være en del af fremtidens attraktive arbejdspladser.

Vores ambition er altid at levere de ypperste facility services og løfte den samlede gæsteoplevelse – og dette er et godt eksempel på, at vi med en stærk holdindsats i Compass Group Danmark er lykkes med det.”

Vi er stolte af den flotte anmeldelse i Børsen, og at vi tidligere på året modtog en innovationsaward for selv samme foodhall-koncept og vores nytænkende tilgang til at løfte vores gæsteservices.

Del:
Nyheder